TravelBanter

TravelBanter (http://www.travelbanter.com/index.php)
-   Asia (http://www.travelbanter.com/forumdisplay.php?f=7)
-   -   [email protected] (http://www.travelbanter.com/showthread.php?t=4587)

Robert Wim van Rookhuizen October 1st, 2003 02:57 PM

[email protected]

Margreet

Ik ben ook nog niet op Koh Lipe geweest,(waar ligt het trouwens?),maar via
google kom ik er heel veel ovsucces,

Robert

Ron Barend October 1st, 2003 03:54 PM

[email protected]

Hoi Robert,

Ko Lipe ligt in Zuid West Thailand, zo ongeveer 10 a 15 kilometer van de
Maleisische grens, net als Koh Karutoa.
Op de plaatjes ziet het er prachtig uit, maar na eindeloos de plaatjes
op google en yahoo te hebben gezien, ben ik overgestapt naar de
discussiegroepen en heb gelezen dat er in sommige accommodaties ratten
zijn en dat een van de duikondernemingen je lastig valt over drugs, nou
wil ik wel "basic" maar dit is me een beetje te..., vandaar mijn oproep
of iemand ervaring heeft met de accommodatie op Ko Lipe en er zelf
geweest is. Baal dus een beetje van de flauwekul antwoorden die gegeven
worden, maar heb gelukkig via nl.reizen van een landgenoot wel een
serieus antwoord gekregen. Zo zie je maar, dat je het toch blijkbaar van
je eigen "volk" moet hebben.
Bedankt voor je reactie, we gaan van half november tot half december,
dus als je iets wil weten hopen we dan veeeeel meeeer informatie van
onszelf te hebben.
Margreet