A Travel and vacations forum. TravelBanter

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

[email protected]

Old October 1st, 2003, 02:57 PM
Robert Wim van Rookhuizen

Margreet

Ik ben ook nog niet op Koh Lipe geweest,(waar ligt het trouwens?),maar via
google kom ik er heel veel ovsucces,

Robert

Old October 1st, 2003, 03:54 PM
Ron Barend

Hoi Robert,

Ko Lipe ligt in Zuid West Thailand, zo ongeveer 10 a 15 kilometer van de
Maleisische grens, net als Koh Karutoa.
Op de plaatjes ziet het er prachtig uit, maar na eindeloos de plaatjes
op google en yahoo te hebben gezien, ben ik overgestapt naar de
discussiegroepen en heb gelezen dat er in sommige accommodaties ratten
zijn en dat een van de duikondernemingen je lastig valt over drugs, nou
wil ik wel "basic" maar dit is me een beetje te..., vandaar mijn oproep
of iemand ervaring heeft met de accommodatie op Ko Lipe en er zelf
geweest is. Baal dus een beetje van de flauwekul antwoorden die gegeven
worden, maar heb gelukkig via nl.reizen van een landgenoot wel een
serieus antwoord gekregen. Zo zie je maar, dat je het toch blijkbaar van
je eigen "volk" moet hebben.
Bedankt voor je reactie, we gaan van half november tot half december,
dus als je iets wil weten hopen we dan veeeeel meeeer informatie van
onszelf te hebben.
Margreet